PRODUCT OF MAAT NIET BESCHIKBAAR
Een product of een bepaalde maat is (tijdelijk) niet op voorraad en kan niet besteld worden als dit product/de maat niet in de webshop staat of niet aanklikbaar is. Vul je e-mailadres in en je krijgt automatisch bericht wanneer het product of de maat weer op voorraad is.
VOLGORDE
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail van PostNL met uw trackingnummer. Klik erop om je bestelstatus te volgen en te bekijken.
ANNULEER BESTELLING
Helaas kunnen we geplaatste bestellingen niet annuleren, omdat alle bestellingen automatisch in ons systeem worden verwerkt. Na ontvangst van uw bestelling kunt u deze retourneren door onze retourprocedure te volgen.
KORTINGSCODE
Als u een kortingscode heeft, kunt u deze tijdens het plaatsen van uw bestelling invoeren. Na de kortingsaftrek dient het openstaande bedrag te worden betaald met een van onze betaalmethoden.
BETALING
Betalingsmogelijkheden
Alle betalingen worden afgehandeld door onze partner Mollie, betalingsdienstaanbieder. Zodra uw betaling is afgerond, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Wij bieden de volgende betaalmethoden aan.
iDEAL
Met iDeal kunt u eenvoudig en veilig uw online aankopen betalen via de betaalapplicatie van uw bank. De volgende banken bieden een iDEAL-applicatie aan: ABN AMRO, ASN Bank, ING, KNAB, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot.
CREDITCARD
U kunt uw creditcardgegevens veilig invoeren via onze beveiligde SSL-procedure. Samen met uw kredietkaartuitgever zorgen we voor een correcte en foutloze verwerking. Wij accepteren American Express, Mastercard en Visa. Zodra de uitgever uw betaling heeft goedgekeurd, verzenden wij uw bestelling.
CADEAUKAART OF VOUCHER van HER and SHE.
U kunt uw bestelling betalen met een cadeaubon, of HER and SHE voucher.
LEVERING
Bij HER and SHE kunnen klanten genieten van gratis verzending van een bestelling boven een bedrag van €75,00 binnen Nederland. De klant moet alle overzeese verzendkosten betalen.
Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.
NIET THUIS
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, laat een PostNL koerier een briefje achter in je brievenbus. Geen briefje in je mailbox? U kunt uw pakket volgen met het eerder verstrekte trackingnummer.
BEZORGADRES
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen of een PostNL afhaalpunt. Na het plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres helaas niet meer wijzigen.
BESTELLING NIET GELEVERD / VERKEERD / INCOMPLEET
Als u meerdere producten bestelt, kunnen we uw bestelling in enkele pakketten verzenden. Wij zullen u tijdig en duidelijk informeren als dit het geval is. U kunt uw pakketten volgen en de bezorgstatus bekijken met het door PostNL verstrekte trackingnummer.
Als de geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via support@herandshe.nl.
BESTELLING KAN NIET GELEVERD WORDEN
Met de grootste zorg houden wij onze online voorraad continu in de gaten. In zeldzame gevallen kan het echter voorkomen dat het bestelde product niet langer beschikbaar is. Mocht het product niet voorradig zijn, dan laten we je dat binnen vijf werkdagen weten. We zullen je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetalen, of als de bestelling bij Klarna is geplaatst, wordt je Klarna-factuur geannuleerd.
Verzendkosten
Plaats je een bestelling met een totaal bedrag vanaf €75,00, dan rekent HER and SHE geen verzendkosten.
Verzendkosten voor bestellingen met een totaalbedrag onder de €75,00 dienen door de klant zelf te worden betaald.